marți, 19 mai 2009

Urban Art

Urban art! Picturile murale care umplu pereţii blocurilor gri din Bucureşti ar putea ajunge metodă de promovare?
Eu sper că da. Bineînteles, încercăm să ne păstrăm legali (cât se poate). Dar este o idee de promovare foarte buna: puţin neconvenţională, puţin riscantă, puţin ilegală. Un graffiti bine făcut va atrage de două ori mai multe priviri ca un poster. Posterele se acoperă, se rup, se strică la ploaie, graffiti nu.
Ce ar fi să desenăm cu cretă prin tot oraşul şotroane. Să invităm oamenii la joacă. Puţin contează ce produs promovăm cât timp reuşim să scoatem câţiva oameni din gândurile lor şi să le arătăm că nu totul trebuie sa fie gri.
Totul e colorat. Arta urbană este colorată, violentă, agresivă. Arta urbană reprezintă oraşul. Publicitatea s-a născut în oraş nu? Păi atunci să o păstrăm aproape de casă.
În plină campanie electorală votez: culoare pentru promovare.
Se pot organiza locuri speciale în care artiştii urbani să se întreacă în spray-uri. De ce ne bazăm pe publicitatea neconvenţionala pe această guerilla advertising? Pentru că este spectaculoasă. Este nouă. E greu să mai găseşti un lucru nou. Totul a fost făcut şi refăcut înainte să apuci să te gândeşti la idee. De aceea încercăm să ne reinventăm, să nu plictisim. O promovare prin artă urbană ar accesa un public tânăr, efervescent. Nu putem aplica o astfel de publicitate la toate produsele, doar acelor produse care au un target flexibil în gândire.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu